Is metal net zo iets als scripten?quote:Op zondag 20 april 2008 00:51 schreef InTheDarkness het volgende:
Woei ^^ net terug van de EFF (en vriendinnetje^^) en ik vond het echt super vet vooral Schemlich was tof. Voor de mensen die er bij waren : Du Bist Scheize ! ^^
Ik ook niet hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 01:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is metal net zo iets als scripten?
Ik begrijp namelijk geen woord van bovenstaande
Dit soort opmerkingen zijn nog veel ouderquote:Op zondag 20 april 2008 01:58 schreef MASD het volgende:
Stereotypen zijn zóóó 1999.
woei is een kreet van vreugdequote:Op zondag 20 april 2008 01:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Is metal net zo iets als scripten?
Ik begrijp namelijk geen woord van bovenstaande
Wat vind jij leuk om te horen ? Dat kunnen wij namelijk niet ruikenquote:Op zondag 20 april 2008 11:28 schreef andre347 het volgende:
Post eens wat leuke metal. Wil eens horen wat mensen hier leuk aan vinden
Nou, ik ben dus echt niet bekend in het Metal-wereldje. Dus doe maar niet direct dat grinden (grundenquote:Op zondag 20 april 2008 11:42 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk om te horen ? Dat kunnen wij namelijk niet ruiken
Ik ben dus wel van de grunts en screams:P maar je zou Avenged Sevenfold , Slayer , Linkin Park en ieder ander nu metal bandje aan kunnen zettenquote:Op zondag 20 april 2008 11:44 schreef andre347 het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus echt niet bekend in het Metal-wereldje. Dus doe maar niet direct dat grinden (grunden) maar niet
Gewoon wat jij lekkere metal vind
Nee , maar wel een van de weinige bands die ik luister zonder gruntsquote:
No, you didn'tquote:Op zondag 20 april 2008 12:02 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Ik ben dus wel van de grunts en screams:P maar je zou Avenged Sevenfold , Slayer , Linkin Park en ieder ander nu metal bandje aan kunnen zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |